Η Διοίκηση της ΔΕΥΑ Ρεθύμνου, στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία του COVID-19, με αίσθημα ευθύνης τόσο προς τους συμπολίτες-καταναλωτές όσο και προς το προσωπικό της επιχείρησης, ανακοινώνει τα παρακάτω:

  • Όλες οι Υπηρεσίες της ΔΕΥΑΡ δύναται να παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της Επιχείρησης www.deyar.eu αλλά και τηλεφωνικά στο Τηλεφωνικό Κέντρο στο τηλέφωνο 28310-27777.
  • Διακανονισμοί οφειλών θα πραγματοποιούνται τηλεφωνικά (εσωτερικά τηλ.: 303, 107, 556).
  • Από τη Δευτέρα 09 Νοεμβρίου 2020 και μέχρι νεωτέρας, η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται αποκλειστικά με ραντεβού μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα.
  • Η εξόφληση των λογαριασμών Ύδρευσης συστήνεται να πραγματοποιείται μέσω του συστήματος e-banking. Σε περιπτώσεις αδυναμίας ηλεκτρονικής πληρωμής των λογαριασμών, τα ταμεία της επιχείρησης θα λειτουργούν από τις 08:00 έως τις 14:00, αλλά η λειτουργία τους θα διέπεται από τις προβλεπόμενες εγκυκλίους περί συνάθροισης κοινού.
  • Η Δ.Ε.Υ.Α. Ρεθύμνου με συναίσθηση της ιδιαίτερης κατάστασης στην οποία έχει εισέλθει το σύνολο της κοινωνίας και με δεδομένες τις ανάγκες υδροδότησης για τη τήρηση των βασικών κανόνων ατομικής υγιεινής, αναστέλλει για τον μήνα Νοέμβριο, όλες τις εργασίες διακοπής της υδροδότησης λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών.

πηγή: Δελτίο τύπου